free web page counters Jangan Nak Cinta Sangatlah! (Mini Novel Limited Edition) -Download Free Ebook Now
Hot Best Seller

Jangan Nak Cinta Sangatlah! (Mini Novel Limited Edition)

Availability: Ready to download


Compare

30 review for Jangan Nak Cinta Sangatlah! (Mini Novel Limited Edition)

  1. 4 out of 5

    Sha Mslvoe

    Maybe it's incredibly immature of me, but I can't help but giggle when I think of Anggun and Armada. Anggun & Armada ditunangkan sejak kecil. "Anggun, you can't say NO to Armada. Macam pantai, dia tak boleh nak halang ombak untuk tidak menghempas ke pantai. Begitulah Armada. Armada cuba memikat Anggun tapi Anggun keras kepala, degil. Macam-macam Armada buat tetapi Anggun tetap dengan sikapnya. Masih dingin untuk menerima Armada." Kedatangan Amisha menagih semula cinta Armada membuatkan Anggun terpaksa menyelamatkan Armada. "Kita o Maybe it's incredibly immature of me, but I can't help but giggle when I think of Anggun and Armada. Anggun & Armada ditunangkan sejak kecil. "Anggun, you can't say NO to Armada. Macam pantai, dia tak boleh nak halang ombak untuk tidak menghempas ke pantai. Begitulah Armada. Armada cuba memikat Anggun tapi Anggun keras kepala, degil. Macam-macam Armada buat tetapi Anggun tetap dengan sikapnya. Masih dingin untuk menerima Armada." Kedatangan Amisha menagih semula cinta Armada membuatkan Anggun terpaksa menyelamatkan Armada. "Kita orang nak kahwin minggu depan tau" Tersengih Armada mendengarnya. Keluarga masing-masing pun happy cuma Anggun aja bermasam muka. "Walau siapa pun jodoh kita, kita haruslah bersyukur dengan kelebihan yang dia ada & bersabar dengan apa saja kekurangannya. " Armada ke Nilai, Anggun merasa tidak sedap hati. Lebih-lebih lagi bila melihat status Amisha yang berada di Nilai. Anggun ke Nilai.... tertidur sewaktu menunggu Armada dan bermimpi Armada & Amisha kena tangkap basah. Bila Anggun bertemu dengan Armada, mereka didatangi oleh pegawai maksiat. Nasib baik keluarga Anggun ada bersama. Amisha pula mengedik. Anggun tidak puas hati lantas menyuruh ustaz memanggil semula no yang mengadu tentang mereka. Ammar sepupu Amisha yang punya angkara untuk mendajalkan mereka. Sepatutnya kena tangkap basah dengan Amisha, tetapi salah orang yang ditangkapnya. Sewaktu Anggun & Armada singgah di Nilai 3 untuk membeli keperluan, Anggun melihat Armada ingin melintas jalan... pada masa yang sama ada lori dari arah yang berlainan melalui depan Armada.. Anggun menjerit dan limpahan air berwarna merah memenuhi jalanraya. Anggun mencari Armada.. menangis menjerit menyatakan cintanya terhadap Armada. Terus Armada mencuit Anggun sambil tersenyum. Cerita ini santai.. buat sha sentiasa tergelak & tersenyum dengan telatah mereka berdua.

  2. 4 out of 5

    heril azwan

    saya sangat suka!! walaupun masih acuan syamnuriezmil seperti sebelum ini, tapi rasanya Armada sangat sempoi & sengal. memang tergelak2 baca sampai abis! tapi, dalam gelak2 tu sekali Armada keluarkan ayat2 dia memang terus sentap! simple, but still can touch my heart.

  3. 4 out of 5

    Don ツ

    Gelak-gelak jugak. Ntah kenapa ada momen-momen yang buat aku 'cringe' mcm orang tak betul. ;)

  4. 5 out of 5

    Intan Musa

    Anggun Putri telah ditunangkan dengan Armada Putra sejak dari lahir. Mulut kata tak suka tapi mengapa rasa lain.

  5. 4 out of 5

    NUR IMAN

    the books is so interesting

  6. 4 out of 5

    yuhanis khalida

    Armada and Anggun . kisah sepasang kekasih yang sudah bertunang selama 23 tahun . nak tau lebih lanjut , bace sendiri okay ? mak munah main lompat - lopmat , bacalah kalau sempat :)

  7. 5 out of 5

    Ain Nadhierah

  8. 5 out of 5

    Lina Zainal

  9. 5 out of 5

    Eira Mahirah

  10. 4 out of 5

    Hana

  11. 4 out of 5

    Jannah Ana

  12. 5 out of 5

    Syahzanani

  13. 4 out of 5

    Athulrahman

  14. 4 out of 5

    Fatin Maisarah

  15. 4 out of 5

    Azian Alwi

  16. 4 out of 5

    Siti Raudhah

  17. 4 out of 5

    Ogy Yusof

  18. 5 out of 5

    Nur Syamimi

  19. 5 out of 5

    Zirah

  20. 4 out of 5

    Amey Nadya

  21. 4 out of 5

    Fatin Jalilah

  22. 4 out of 5

    Anis_pika

  23. 5 out of 5

    nilam

  24. 5 out of 5

    Nur Najihah

  25. 4 out of 5

    Jaimee

  26. 5 out of 5

    Chibi

  27. 4 out of 5

    Norhayati Md Isa

  28. 5 out of 5

    Blue Scarf

  29. 4 out of 5

    Ms. Firda

  30. 5 out of 5

    MinnIsmail

Add a review

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading...
We use cookies to give you the best online experience. By using our website you agree to our use of cookies in accordance with our cookie policy.